Η κάθοδος στην ΕΝΑΤΗ ΣΦΑΙΡΑ (το σεξ), ήταν από τα παλιά χρόνια η μεγίστη δοκιμασία για την υπέρτατη αξία του Ιεροφάντη• ο Ερμής, ο Βούδας, ο Ιησούς, ο Δάντης, ο Ζωροάστρης, ο Κεξαλκόατλ κ.λπ. κ.λπ., έπρεπε να περάσουν αυτήν την τρομερή δοκιμασία.
Εκεί κατεβαίνει ο Άρης για να ξανατροχήσει το σπαθί και να κατακτήσει την καρδιά της Αφροδίτης, ο Ηρακλής για να καθαρίσει τους στάβλους του Αυγεία και ο Περσέας για να κόψει το κεφάλι της Μέδουσας με το σπαθί του πυρακτωμένο.
Ο τέλειος κύκλος με το μαγικό σημείο στο κέντρο, αστρικό σύμβολο και Ερμητικό του βασιλιά - άστρου (σ.μ. Ήλιου) και της ουσιαστικής αρχής της ζωής, του φωτός και της κοσμικής συνείδησης, είναι έξω από κάθε αμφιβολία ένα σεξουαλικό έμβλημα καταπληκτικό.
Τέτοιο σύμβολο εκφράζει καθαρά τις αρσενικές και θηλυκές αρχές της Ενάτης Σφαίρας.
Είναι αναντίρρητο ότι η ενεργητική αρχή της ακτινοβολίας και της διαπερατότητας συμπληρώνονται στον ένατο Δαντικό κύκλο με τη παθητική αρχή της υποδοχής και της απορρόφησης.
Το Βιβλικό φίδι μας παρουσιάζει την εικόνα του Δημιουργικού Λόγου ή της σεξουαλικής δύναμης, που αρχίζει την εκδήλωσή της από το στάδιο της λανθάνουσας ενεργητικότητας.
Η Φιδίσια Φωτιά, το Πυρογενές φίδι των μαγικών μας δυνάμεων, κοιμάται κουλουριασμένο τρεισήμισι φορές μέσα στο Τσάκρα Muladhara (Μουλαντάρα) ευρισκόμενο στο κόκκαλο του κόκκυγα.
Αν εμβαθύνουμε πολύ σοβαρά σ' αυτή την υπάρχουσα Εσώτερη σχέση μεταξύ του «S» και του «ΤΑΟ», σταυρός, ή «Τ», φθάνουμε στο λογικό συμπέρασμα ότι μόνο μέσω της Sahaja Maithuna (Σεξουαλικής Μαγείας), μπορεί να ξυπνήσει το Δημιουργικό Φίδι.
Το «Κλειδί», το «Μυστικό», το έχω δημοσιεύσει σχεδόν σε όλα τα προηγούμενα βιβλία μου και αποτελείται από το να μην ξεχειλίζεις ποτέ στη ζωή το «Ποτήρι του Ερμή», το Εns Seminis (Ενς -Σέμινις), κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής έκστασης.
Σύνδεση του Lingam - Yoni (Φαλλός - Mήτρα) χωρίς να χυθεί ποτέ αυτό το υγρό γυαλί, εύκαμπτο, εύπλαστο, (Το Ens Seminis), γιατί σ' αυτήν την προαναφερθείσα ουσία, που οι μοιχοί χύνουν άθλια, βρίσκεται σε λανθάνουσα κατάσταση όλο το «Εns Virtutis» (Ενς Βιρτούτις) της φωτιάς...
Ι.Α.Ο., είναι το βασικό Μάντραμ, θεμελιώδες της Sahaja Maithuna. Να τονίζετε κάθε γράμμα χωριστά επιμηκύνοντας τον ήχο του, όταν θα δουλεύετε στο εργαστήριο - προσευχητήριο του Τρίτου Λόγου (σε πλήρη μεταφυσική συνουσία).
Η σεξουαλική μεταστοιχείωση του Ens Seminis σε δημιουργική ενέργεια είναι ένα νόμιμο αξίωμα της Ερμητικής σοφίας.
Η διπολικότητα αυτού του τύπου της κοσμικής ενέργειας μέσα στον ανθρώπινο οργανισμό είχε αναλυθεί από τα αρχαία χρόνια πολύ προσεχτικά στις Σχολές της Μύησης της Αιγύπτου, του Μεξικού, της Ελλάδας, της Ινδίας, της Περσίας κ.λπ..
Η θαυμαστή άνοδος της σπερματικής ενέργειας μέχρι τον εγκέφαλο είναι δυνατή εξ αιτίας κάποιου ζεύγους νευρικών ιστών, οι οποίοι σε σχήμα οκτώ ξετυλίγονται υπέροχα δεξιά και αριστερά της σπονδυλικής στήλης.
Φθάσαμε λοιπόν, στο Κηρύκειο του Ερμή με τα φτερά του πνεύματος θαυμάσια ανοιχτά...
Το παραπάνω ζεύγος των νευρικών ιστών ποτέ δε θα μπορούσε να συναντηθεί μ' ένα νυστέρι. Αυτές οι κλωστές είναι περισσότερο αιθερικής φύσης, τετραδιάστατης.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτοί είναι οι δύο μάρτυρες της αποκάλυψης του Αγίου Ιωάννη, οι δύο ελιές και τα δύο κηροπήγια που βρίσκονται μπροστά στο Θεό της γης.
Στην άγια χώρα των Βεδών, αυτό το ζεύγος των νεύρων είναι κλασικά γνωστά με τα σανσκριτικά ονόματα Ιδά και Πινγκαλά. Το πρώτο έχει σχέση με το αριστερό ρουθούνι και το δεύτερο με το δεξί.
Είναι προφανές ότι το πρώτο από αυτά τα δύο είναι Σεληνιακής φύσης• είναι φανερό ότι το δεύτερο είναι Ηλιακού τύπου.
Πολλοί Γνωστικοί σπουδαστές μπορεί να εκπλαγούν λίγο, διότι όντας η Ιδά ψυχρής φύσης και Σεληνιακής έχει τις ρίζες της στον δεξί όρχι.
Σε πολλούς μαθητές τον δικού μας Διεθνούς Γνωστικού Κινήματος θα μπορούσε να φανεί σαν κάπως παράξενη και ασυνήθιστη η πληροφορία ότι όντως η Πινγκαλά αποκλειστικά Ηλιακού τύπου, ξεκινά πραγματικά από τον αριστερό όρχι.
Αλλά δεν πρέπει να εκπλαγούμε, γιατί το παν στη φύση βασίζεται στο νόμο των πολικοτήτων.
Ο δεξιός όρχις συναντά τον αντίθετο πόλο του ακριβώς στο αριστερό ρουθούνι.
Ο αριστερός όρχις βρίσκει τον τέλειο αντίπολο στο δεξί ρουθούνι, πράγμα αναντίρρητο.
Η εσωτερική Γνωστική φυσιολογία, διδάσκει με ολοκληρωτική μεσημβρινή καθαρότητα ότι στο θηλυκό φύλο οι δύο μάρτυρες ξεκινάνε από τις δύο ωοθήκες.
Είναι αναμφισβήτητο ότι στις γυναίκες η θέση αυτού του ζεύγους των ελιών του ναού αναστρέφονται αρμονικά.
Αρχαίες παραδόσεις που αναβλύζουν σαν θαύμα από το εσωτερικό της βαθιάς νύχτας όλων των εποχών, λένε ότι, όταν τα ηλιακά και σεληνιακά άτομα του σπερματικού συστήματος κάνουν επαφή στην έδρα κοντά στο κόκκαλο του κόκκυγα, τότε από ηλεκτρική επαγωγικότητα ξυπνάει μία τρίτη δύναμη μαγικού τύπου, θέλω ν' αναφερθώ στην Κουνταλίνι, τη μυστική φωτιά του Γνωστικού ΑHRAT (ΑΡΑΤ), μέσω του οποίου μπορούμε να ελαττώσουμε σε κοσμική σκόνη το ζωώδες Εγώ.
Είναι γραμμένο στα παλιά κείμενα της αρχαίας σοφίας ότι η κατώτερη οπή του σωλήνα του νωτιαίου μυελού, στα κοινά και συνηθισμένα πρόσωπα βρίσκεται ερμητικά κλειστή.
Οι σπερματικοί ατμοί την ανοίγουν για να περάσει από εκεί το ιερό φίδι.
Κατά μήκος του σωλήνα του νωτιαίου μυελού δημιουργείται ένα θαυμάσιο παιχνίδι διαφορετικών καναλιών που διαπερνώνται και ξαναδιαπερνώνται αμοιβαία χωρίς να συγχέονται λόγω του ότι βρίσκονται σε διαφορετικές διαστάσεις.
Δεν είναι περιττό να υπενθυμίσουμε με έμφαση το δοξασμένο (Σουσούμνα) και το φημισμένο Chitra (Τσίτρα) και το Centralis και το Brahmanadi (Μπραχμανάντι). Eίναι αναντίρρητο ότι από αυτό το τελευταίο ανεβαίνει η φλογερή φωτιά.
Λέγοντας την αλήθεια πρέπει να είμαστε πολύ ειλικρινείς. Βεβαίως είναι ένα απαίσιο ψέμα το να τολμήσεις να πεις ότι μετά την ενσάρκωση του σε Jivatma, (σε ΕΙΝΑΙ), στην καρδιά, το ιερό φίδι ξεκινά το ταξίδι της επιστροφής μέχρι να ξανακλειστεί στο Τσάκρα Μουλαντάρα.
Είναι μία τρομερή ψευτιά ενώπιον Θεού και ανθρώπων ότι το πυρογενές φίδι των μαγικών μας δυνάμεων μετά την απόλαυση της ένωσής του με τον Parama Shiva, αποχωρίζεται σκληρά αρχίζοντας το ταξίδι της επιστροφής μέχρι το κέντρο του κόκκυγα.
Τέτοια μοιραία επιστροφή, τέτοιο κατέβασμα μέχρι το Μουλαντάρα, είναι δυνατό μόνο όταν ο μυημένος σε πλήρη συνουσία χύνει, το σπέρμα• τότε χάνει το φλογερό σπαθί και πέφτει κεραυνόπληκτος στην άβυσσο κάτω από την τρομερή ακτίνα της κοσμικής δικαιοσύνης.
Η άνοδος της Κουνταλίνι κατά μήκος του σωλήνα του νωτιαίου μυελού πραγματοποιείται πολύ αργά σύμφωνα με τις αξίες της καρδιάς• οι φωτιές της Καρδιάς ελέγχουν τη θαυμαστή ανάπτυξη του Ιερού Φιδιού.
Η Ντέβι Κουνταλίνι δεν είναι κάτι μηχανικό, όπως πολλοί υποθέτουν το πυρογενές φίδι ξυπνάει μόνο με τον αυθεντικό έρωτα μεταξύ συζύγου και της συζύγου. Ποτέ δεν θα ανέβει από το σωλήνα του νωτιαίου μυελού των μοιχών.
Σ' ένα προηγούμενο κεφάλαιο αυτού του βιβλίου κάτι είπαμε για τους τρεις τύπους των ξελογιαστών: Δον Ζουάν Τενόριο, Καζανόβα και Διάβολο.
Είναι προφανές ότι ο τρίτος από αυτούς αποτελεί βέβαια τον πιο επικίνδυνο, δεν πρέπει όμως να παραξενευόμαστε με αυτό το είδος των υποκειμένων - τύπος Διαβόλου - που με την πρόφαση της πρακτικής της Sahaja Maithuna αποπλανούν πολλά αθώα κοριτσάκια.
Είναι καλό να γνωρίζουμε ότι όταν η Ηadit (Χαντίτ), το φτερωτό φίδι του φωτός, ξυπνά για ν' αρχίσει την πορεία του κατά μήκος του σωλήνα του μυελού της σπονδυλικής στήλης, εκπέμπει έναν ήχο μυστηριώδη, πολύ όμοιο με οποιοδήποτε ερπετό που ερεθίζεται με ένα ξύλο.
Ο τύπος Διαβόλου, αυτός που αποπλανεί εδώ, εκεί και παραπέρα, με την πρόφαση της δουλειάς στην Ενάτη Σφαίρα, αυτός που εγκαταλείπει τη σύζυγο του γιατί τώρα «τάχα» δεν τον εξυπηρετεί για τη δουλειά στο «Πυρακτωμένο Καμίνι του Ηφαίστου», αντί να ξυπνήσει την Κουνταλίνι, θα ξυπνήσει το βδελυρό όργανο Κουνταρτιγκουαδόρ.
Κάποιος μυημένος, του οποίου το όνομα δε μνημονεύω σ' αυτό το κείμενο, κάνει το σφάλμα να αποδίδει στην Κουνταλίνι όλες τις αριστερές ιδιότητες του βδελυρού οργάνου Κουνταρτιγκουαδόρ.
Είναι προφανές ότι τέτοιο λάθος προκαλεί πολύ μεγάλες βλάβες μεταξύ των ψευτοεσωτερικών και ψευτοαποκρυφιστικών κύκλων.
Είναι επείγον, χωρίς αναβολή, να καταλάβουμε ότι με κανένα τρόπο δεν είναι δυνατόν να εξαλείψουμε όλα αυτά τα καβγατζίδικα και φωνακλάδικα Εγώ που έχουμε μέσα μας, αν δεν ζητήσουμε τη βοήθεια της Κουνταλίνι.
Αυτός ο μυημένος που θα έκανε το έγκλημα να τοποθετηθεί σε κακιά ώρα ενάντια στην Κουνταλίνι, είναι φανερό ότι θα τιμωρηθεί ανάλογα από τους δικαστές του νόμου της Κατάνθια. (Θέλω να αναφερθώ στους δικαστές του Ανώτατου Κάρμα, μπροστά στους οποίους εμφανίζονται οι Δάσκαλοι της Λευκής Αδελφότητας).
Στο όνομα Αυτού που δεν έχει όνομα λέω: Η Κουνταλίνι είναι η «Μυστική Δυάδα», «Θεός Μητέρα», Ίσις, Μαρία ή καλύτερα θα έλεγα ΡΑΜ-ΙΟ, Αδωνία, Ινσομπέρτα, Ρέα, Κυβέλη, Τονανσίν, κ.λπ., το υπερβατικό ξεδίπλωμα όλης της Θεϊκής Μονάδας στα τρίσβαθα του δικού μας Είναι.
Αναλύοντας τις ρίζες ξεκαθαρίζω: η λέξη Κουνταλίνι προέρχεται από δύο όρους: Κούντα και Λίνι
ΚΟΥΝΤΑ: Μας θυμίζει το βδελυρό όργανο Κουνταρτιγκουαδόρ.
ΛΙΝΙ: Λέξη ατλαντική που σημαίνει τέλος.
ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ: «Τέλος του βδελυρού οργάνου Κουνταρτιγκουαδόρ».
Είναι φανερό ότι με την άνοδο της Ιερής φλόγας από τον σωλήνα του νωτιαίου μυελού, φτάνει στο τέλος του το όργανο των βδελυροτήτων, τελειώνει η τυφλή fohatica (πύρινη) δύναμη.
Τέτοιο Fohat αρνητικό, είναι ο αριστερός πράκτορας στον οργανισμό μας μέσω του οποίου το ιδεοπλαστικό μεταβάλλεται σ' αυτή τη σειρά των Εγώ που προσωποποιούν τα ψυχολογικά μας ελαττώματα.
Όταν η φωτιά προβάλλεται προς τα κάτω από τα Τσάκρα του κόκκυγα, εμφανίζεται η ουρά του Σατανά, το βδελυρό όργανο Κουνταρτιγκουαδόρ.
Η Υπνωτική δύναμη του οργάνου των μαύρων οργίων κρατά όμως σε λήθαργο και αποβλάκωση τις ανθρώπινες μάζες.
Αυτοί που κάνουν το έγκλημα να πραγματοποιούν τον Μαύρο Ταντρισμό, (Σεξουαλική Μαγεία με έκχυση του σπέρματος), είναι προφανές ότι ξυπνούν και αναπτύσσουν το όργανο όλων των μοιραιοτήτων.
Αυτοί που προδίδουν τον Γκουρού ή τον Δάσκαλο, αν και πραγματοποιούν Άσπρο Ταντρισμό, (χωρίς έκχυση του σπέρματος), είναι φανερό ότι θα ενεργοποιήσουν το όργανο όλης της κακίας.
Τέτοια ολέθρια δύναμη ανοίγει τις επτά πόρτες της κάτω κοιλιάς, (τα επτά κολασμένα Τσάκρας) και μας μεταβάλλει σε Δαιμόνια τρομερά διεστραμμένα.