Όταν στο Ιερό των Ιερών (Sanctum Sanctorum) του Ναού του Σολομώντα ο Ανώτατος Ιερέας τραγουδούσε το τρομερό μάντραμ Ι.Α.Ο., αντηχούσαν τότε τα τύμπανα του Ναού για να εμποδίζουν τους βέβηλους να ακούσουν το ύψιστο Ι.Α.Ο.
Ο μεγάλος Δάσκαλος Ουιρακότσα (Huiracocha) λέει στην «Γνωστική Εκκλησία» το εξής: «Ο Διόδωρος είπε: Να ξέρετε ότι μεταξύ όλων των θεών ο πιο ύψιστος είναι ο Ι.Α.Ο.
Ο Άδης είναι ο χειμώνας. Ο Ζευς αρχίζει την άνοιξη. Ο Ήλιος το καλοκαίρι και το φθινόπωρο επιστρέφει στην δραστηριότητα ο Ι.Α.Ο. που δουλεύει σταθερά.
Ο Ι.Α.Ο., είναι ο Jovis Pater (Γιόβις Πάτερ), είναι ο Ζευς, τον οποίο ονομάζουν οι Εβραίοι χωρίς δικαίωμα Ιαβέ.
Ο Ι.Α.Ο. προσφέρει το ουσιώδες κρασί της ζωής, ενώ ο Ζευς είναι ένας σκλάβος του Ήλιου».
Ι. IGNIS (Φωτιά, Ψυχή)
Α. AGUA (Νερό, Ουσία)
Ο. ORIGO (Αιτία, Αέρας, Καταγωγή)
Ο Ουιρακότσα λέει: «Ι.Α.Ο. είναι το όνομα Θεός μεταξύ των Γνωστικών». Το θεϊκό πνεύμα το συμβολίζεται από το φωνήεν Ο, που είναι ο αιώνιος κύκλος. Το γράμμα Ι συμβολίζει το εσωτερικό Είναι κάθε ανθρώπου, όμως και τα δύο αναμειγνύονται στο γράμμα Α ως σημείο στηρίγματος. Αυτό είναι το δυνατό μάντραμ, η μαγική λέξη που πρέπει να τραγουδάμε όταν ασκούμε την σεξουαλική μαγεία με την ιέρεια σύζυγο.
Πρέπει να παρατείνουμε τον ήχο των τριών δυνατών φωνηέντων έτσι: ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ, ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΟΟΟΟΟΟΟΟ δηλαδή μακραίνοντας τον ήχο κάθε φωνήεντος. Εκπνέουμε τον αέρα αφού τον έχουμε εισπνεύσει γεμίζοντας τους πνεύμονες, εκπνέουμε τον αέρα προφέροντας το γράμμα Ι. Το ίδιο επαναλαμβάνουμε με το γράμμα Α, μετά συνεχίζουμε με το γράμμα Ο.
Αυτά είναι τα αρχαιότατα μάντραμ.
Ο θεϊκός Σωτήρας του κόσμου όταν έκανε αυτήν την πρακτική με την Ιέρειά του στην πυραμίδα του Χεφρήνου, τραγουδούσε μαζί της το δυνατό και ιερό μάντραμ της Φωτιάς. Αυτό είναι: ΙΝΡΙ. Ο Κύριος όλων των λατρειών εξασκήθηκε στην Αίγυπτο με την Ίσιδά του...
Για το Ι.Α.Ο., το οποίο είναι όπως είπαμε το όνομα θεός μεταξύ τωνΓνωστικών, θα προσθέσουμε τα ακόλουθα:
Το φωνήεν Ι κάνει να δονείται ο αδένας της επίφυσης και το έμβρυο της ψυχής που κάθε ανθρώπινο ον έχει ενσαρκωμένο. Το φωνήεν Α βάζει σε δόνηση το φυσικό όχημα και το εξαιρετικό Ο κάνει να δονούνται οι όρχεις, μετατρέποντας θαυμάσια το σπερματικό λικέρ, μέχρι να το μετατρέψει σε χριστικές ενέργειες που θα ανέβουν νικηφόρα μέχρι το Δισκοπότηρο (εγκέφαλος).
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη αρχίζει τραγουδώντας τον Λόγο: «Στην αρχή ήταν ο Λόγος και ο Λόγος ήταν με τον Θεό και Θεός ήταν ο Λόγος. Αυτός ήταν στην αρχή με τον Θεό. Όλα μέσω αυτού έγιναν. Και χωρίς αυτόν τίποτα από όσα έγιναν, δεν έγινε. Σε αυτόν ήταν η ζωή και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων. Και το φως φέγγει στο σκοτάδι και το σκοτάδι δεν το κατάλαβε». (Από το Ευαγγέλιο του Ιωάννη).
Η λέξη JUΑΝ (Χουάν), (Ιωάννης), αναλύεται σε πέντε φωνήεντα, έτσι: ΙΕΟΥΑ, ΙΕΟΥΑΝ.
Όλο το Ευαγγέλιο του Ιωάννη είναι το Ευαγγέλιο του Λόγου.
Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να διαχωρίζουν τον Θεϊκό Λόγο από την σεξουαλική μαγεία. Αυτό είναι παράλογο. Κανένας δεν μπορεί να ενσαρκώσει τον Λόγο αποκλείοντας την σεξουαλική μαγεία. Ο Ιησούς, που είναι η ίδια η ενσάρκωση του Λόγου, ο Ιησούς, που είναι ο ίδιος ο Λόγος γινόμενος σάρκα, δίδαξε σεξουαλική μαγεία, συγκεκριμένα στο ίδιο το Ευαγγέλιο του Ιωάννη.
Είναι αναγκαίο να μελετήσουμε τώρα το Ευαγγέλιο του Ιωάννη, Κεφάλαιο 3, από τον στίχο 1 μέχρι 21, να δούμε:
«Ήταν κάποιος άνθρωπος από τους Φαρισαίους που ονομαζόταν Νικόδημος, άρχοντας των Ιουδαίων. Αυτός ήρθε την νύχτα προς τον Ιησού και του είπε: Ραββί, ξέρουμε ότι από τον Θεό ήρθες Δάσκαλος. Γιατί κανείς δεν μπορεί να κάνει αυτά τα σημεία τα οποία εσύ κάνεις, αν δεν είναι ο Θεός μαζί του. Αποκρίθηκε ο Ιησούς και του είπε: Αλήθεια, αλήθεια σου λέω, αν κάποιος δεν γεννηθεί επάνω, δεν μπορεί να δει την βασιλεία του Θεού».
Να αγαπητέ αναγνώστη ένα σεξουαλικό πρόβλημα. Η γέννηση πάντα ήταν και θα είναι σεξουαλική. Κανένας δεν μπορεί να γεννηθεί από θεωρίες. Δεν έχουμε γνωρίσει τον πρώτο γεννημένο από κάποια θεωρία ή από κάποια υπόθεση. Το να γεννιέσαι δεν είναι ζήτημα πεποιθήσεων... Αν με το να πιστεύουμε μόνο στα Ευαγγέλια γεννιόμασταν, τότε γιατί δεν έχουν γεννηθεί όλοι οι μελετητές της Βίβλου; Αυτό, το να γεννιέσαι δεν είναι ζήτημα του να πιστεύεις ή να μην πιστεύεις. Κανένα παιδί δεν γεννιέται από πεποιθήσεις. Γεννιέται από μια σεξουαλική πράξη. Αυτό είναι σεξουαλικό ζήτημα. Ο Νικόδημος αγνοούσε το μεγάλο Αρκάνο και απάντησε στην άγνοιά του λέγοντας: «Πώς μπορεί ο άνθρωπος να γεννηθεί όταν είναι γέρος; Μπορεί να μπει ξανά στην κοιλιά της μητέρας του και να γεννηθεί;» Και απάντησε ο Ιησούς: «Αλήθεια, αλήθεια σου λέω, ότι όποιος δεν γεννιέται από το νερό και από το πνεύμα, δεν μπορεί να μπει στο βασίλειο του Θεού».
Είναι αναγκαίο αναγνώστη να ξέρεις εσύ ότι το Νερό του Ευαγγελίου είναι το ίδιο το σπέρμα και το Πνεύμα είναι η Φωτιά. Ο Γιος τον Ανθρώπου γεννιέται από το Νερό και την Φωτιά. Αυτό είναι απολύτως σεξουαλικό.
«Αυτό που γεννιέται από σάρκα είναι σάρκα και αυτό που γεννιέται από πνεύμα, είναι πνεύμα. Μην απορείς που σου είπα ότι πρέπει να γεννηθείτε επάνω». Είναι αναγκαίο να γεννιέται ο Δάσκαλος μέσα σε μας τους ίδιους. «Ο άνεμος από όπου θέλει φυσά και ακούς τον ήχο του. Όμως δεν ξέρεις ούτε από πού έρχεται ούτε προς τα πού πάει. Έτσι έχει γεννηθεί εκείνος που είναι γεννημένος από πνεύμα». Πραγματικά, εκείνος που γεννιέται από το πνεύμα λάμπει για μια στιγμή και μετά εξαφανίζεται μέσα στα πλήθη. Τα πλήθη δεν μπορούν να δουν τον Υπεράνθρωπο. Ο Υπεράνθρωπος γίνεται αόρατος για τα πλήθη. Έτσι όπως η χρυσαλλίδα δεν μπορεί να δει την πεταλούδα όταν αυτή έχει πετάξει, έτσι ο κανονικός, κοινός και συνηθισμένος άνθρωπος χάνει από την θέα του τον Υπεράνθρωπο. Ο Νικόδημος δεν κατάλαβε τίποτα από αυτό και απαντώντας είπε: «Πώς μπορεί να γίνεται αυτό;» Απάντησε ο Ιησούς και του είπε: «Εσύ είσαι δάσκαλος του Ισραήλ και δεν το ξέρεις αυτό;» Πραγματικά, ο Νικόδημος ήξερε τις άγιες γραφές γιατί ήταν ένας Ραββί, όμως δεν ήξερε την σεξουαλική μαγεία, γιατί ο Νικόδημος δεν ήταν μυημένος. Ο Ιησούς συνεχίζει λέγοντας: «Αλήθεια, αλήθεια σου λέω ότι από αυτό που ξέρουμε μιλάμε και ότι αυτό που έχουμε δει βεβαιώνουμε. Και δεν λαμβάνεις την μαρτυρία μας». Ο Ιησούς έδωσε μαρτυρία από όσα ήξερε, από όσα είχε δει και από όσα είχε δοκιμάσει από τον εαυτό του.
Ο Ιησούς άσκησε σεξουαλική μαγεία με μια Ιέρεια της πυραμίδας του Χεφρήνος. Έτσι Αυτός γεννήθηκε. Έτσι ήταν πώς Αυτός ετοιμάστηκε για να ενσαρκώσει τον Χριστό. Έτσι ήταν πώς μπόρεσε να ενσαρκώσει τον Χριστό στον Ιορδάνη.
Όλοι ξέρουμε ότι ο Ιησούς μετά αφότου έφυγε από την Αίγυπτο, ταξίδεψε στην Ινδία, Θιβέτ, Περσία, κ.λπ., και μετά γύρισε στην Άγια Γη και έλαβε την μύηση της Αφροδίτης στον Ιορδάνη. Όταν ο Ιωάννης βάφτισε τον Δάσκαλο Ιησού, τότε ο Χριστός μπήκε μέσα στην ψυχή του Δάσκαλου. Ο Χριστός ανθρωποποιήθηκε. Ο Ιησούς θεϊκοποιήθηκε. Από αυτό το μείγμα του θεϊκού και του ανθρώπινου γίνεται αυτό που ονομάζεται ο Γιος του Ανθρώπου (ο Υπεράνθρωπος).
Αν ο Ιησούς δεν είχε ασκήσει σεξουαλική μαγεία στην Αίγυπτο δεν θα είχε σίγουρα ενσαρκώσει τον Χριστό. Θα είχε γίνει ένας καλός Δάσκαλος, όχι όμως το ζωντανό μοντέλο του Υπεράνθρωπου. «Αν σας έχω πει γήινα πράγματα και δεν πιστεύετε, πώς θα πιστεύατε αν σας έλεγα τα ουράνια;» Με αυτό βεβαιώνει ο μεγάλος Δάσκαλος ότι μιλάει για γήινα πράγματα, για την πρακτική της σεξουαλικής μαγείας. Χωρίς αυτήν δεν μπορούμε να γεννιόμαστε. Αν ο κόσμος δεν πιστεύει τα γήινα πράγματα, πώς θα μπορούσε να πιστεύει στα ουράνια.
«Και κανένας δεν ανέβηκε στον Ουρανό παρά εκείνος που κατέβηκε από τον Ουρανό, ο Γιος του Ανθρώπου που βρίσκεται στον Ουρανό».
Το Εγώ δεν μπορεί να ανέβει στον Ουρανό, γιατί δεν κατέβηκε από τον ουρανό.
Το Εγώ είναι σατανάς και πρέπει να διαλυθεί αναπόφευκτα. Αυτός είναι ο νόμος.
Μιλώντας για το Ιερό Φίδι είπε ο μεγάλος Δάσκαλος: «Και όπως ο Μωυσής σήκωσε το Φίδι στην έρημο, έτσι είναι αναγκαίο να σηκωθεί ο Γιος του Ανθρώπου». Χρειαζόμαστε να σηκώνουμε το Φίδι πάνω στην ράβδο, έτσι όπως το έκανε ο Μωυσής στην έρημο. Αυτό είναι θέμα σεξουαλικής μαγείας, γιατί η Κουνταλίνι ανεβαίνει μόνο με την σεξουαλική μαγεία. Μόνο έτσι μπορούμε να σηκώνουμε τον Γιο του Ανθρώπου, τον Υπεράνθρωπο, μέσα από εμάς τους ίδιους.
Είναι αναγκαίο να σηκώνεται ο Γιος του Ανθρώπου, «Για να μην χαθεί όποιος σε Αυτόν πιστεύει, αλλά να έχει αιώνια ζωή»...
Είναι αναγκαίο να ασκούμε σεξουαλική μαγεία, να ζούμε το μονοπάτι του Τέλειου Γάμου για να δημιουργούμε το ηλιακό αστρικό, το ηλιακό διανοητικό και το ηλιακό αιτιατό...
Εκείνος που δεν δημιουργεί τα ηλιακά οχήματά του, χάνεται αναπόφευκτα. Ευτυχισμένοι εκείνοι που έχουν σηκώσει τον Γιο του Ανθρώπου. Αυτοί δεν χάνονται. Αυτοί έχουν αιώνια ζωή.
«Γιατί αγάπησε ο Θεός τον κόσμο τόσο πολύ, που έδωσε τον Γιο του τον Μονογενή για να μην χαθεί όποιος πιστεύει σε Αυτόν, αλλά να έχει ζωή αιώνια. Επειδή δεν απέστειλε ο Θεός τον Γιο του στον κόσμο παρά μόνο για να σωθεί ο κόσμος μέσω Αυτού. Όποιος πιστεύει σε Αυτόν δεν κρίνεται. Όποιος όμως δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, γιατί δεν πίστεψε στο όνομα του Μονογενή Γιου του Θεού».
Εμείς βεβαιώνουμε ότι την πραγματική πίστη και πεποίθηση την δείχνουμε με γεγονότα.
Εκείνος που δεν πιστεύει στην σεξουαλική μαγεία δεν μπορεί να γεννηθεί, ακόμα κι αν λέει, πιστεύω στον Γιο του Θεού. Η πίστη χωρίς έργα είναι νεκρή. Όποιος δεν πιστεύει στην σεξουαλική μαγεία που δίδαξε ο Ιησούς στον Νικόδημο, δεν πιστεύει στον Γιο του Θεού. Αυτοί χάνονται...
«Και αυτή είναι η καταδίκη: Γιατί το φως ήρθε στον κόσμο και οι άνθρωποι αγάπησαν περισσότερο τα σκοτάδια από το φως, γιατί τα έργα τους ήταν κακά.
Γιατί ο κάθε άνθρωπος που κάνει το κακό, μισεί το φως (μισεί την σεξουαλική μαγεία) και δεν έρχεται στο φως, για να μην συζητούνται τα έργα του.
Όμως εκείνος που εργάζεται αληθινά έρχεται στο φως, για να εκδηλώνονται τα έργα του ότι είναι φτιαγμένα από τον Θεό».
Όλα αυτά είναι από το κείμενο του Ιερού Ευαγγελίου του Ιωάννη. Είναι αναγκαίο να γεννιόμαστε σε όλα τα επίπεδα. Τι κάνει ένας φτωχός άνθρωπος ή μια φτωχή γυναίκα γεμάτοι από θεωρίες, κάνοντας ασκήσεις κλπ, χωρίς να έχουν γεννηθεί στο αστρικό; Σε τι χρησιμεύει να δουλεύουμε με τον νου, αν δεν έχουμε ακόμα το διανοητικό σώμα; Το ανθρώπινο ον πρέπει να δημιουργεί πρώτα τα εσωτερικά οχήματά του και μετά μπορεί να εξασκήσει ότι θέλει και να μελετήσει επίσης ότι θέλει. Όμως πρώτα, πρέπει να δημιουργούμε τα εσωτερικά οχήματα για να έχουμε το δικαίωμα να ενσαρκώσουμε την ψυχή μας και αργότερα τον Λόγο...
Θυμήσου αγαπητέ αναγνώστη το ιερό κόσμημα με το Ι.Α.Ο. του. Στο GAIO βρίσκεται κρυμμένο το Ι.Α.Ο. Να δουλεύετε με το Ι.Α.Ο.
Ο ιερέας, ο δάσκαλος από οποιαδήποτε αδελφότητα, ο μαθητής της Γιόγκα, όλοι, όλοι θα καταφέρουν να γεννιούνται, θα καταφέρουν να διατηρούν την πραγματική αγνότητα, αν ασκούν την σεξουαλική μαγεία.
Ευλογημένο να είναι το Ι.Α.Ο., ευλογημένη να είναι η σεξουαλική μαγεία, ευλογημένος ο Τέλειος Γάμος.
Στην σεξουαλική μαγεία βρίσκεται η σύνθεση όλων των θρησκειών, Σχολών, Ταγμάτων και Γιόγκα. Οποιοδήποτε σύστημα αυτοπραγμάτωσης χωρίς την σεξουαλική μαγεία είναι ελλιπές και γι' αυτόν τον λόγο δεν χρησιμεύει.
Ο Χριστός και η σεξουαλική μαγεία αποτελούν την ύψιστη και πρακτική σύνθεση όλων των θρησκειών.